Brytyjska wiza dla gości odmówiła

wprowadź opis zdjęcia tutaj

Cześć, potrzebuję pilnej pomocy w celu uzyskania porady na temat wizy dla odwiedzających w Wielkiej Brytanii. Jestem obywatelem Indii mieszkającym w Singapurze od 21 lat i żonaty z obywatelem Singapuru. Naszym marzeniem przez całe życie jest zwiedzanie Europy. Kiedy zdecydowaliśmy, że rok 2017 będzie rokiem podróży Chcieliśmy, aby naszym pierwszym miejscem docelowym był Londyn, a następnie podróż do Belgii, Francji i wreszcie Włoch. Zaczęliśmy więc rezerwować bilety lotnicze, zakwaterowanie i europejskie bilety kolejowe w celu rozpatrzenia mojej wizy brytyjskiej i wniosku Schengen.

Złożyłem wniosek o wizę brytyjską w dniu 17 kwietnia 2017 r., A wniosek otrzymałem w dniu 3 maja 2017 r. Niestety moja wiza turystyczna wjazdowa do Wielkiej Brytanii została odrzucona.

Nie rozumiem powodu odrzucenia. Oto, co stwierdzono w liście odmownym:

Decyzja

Oceniając twój wniosek, muszę wziąć pod uwagę Twoją sytuację osobistą i ekonomiczną w Chinach, podejmując decyzję. Twoim obowiązkiem jest wykazanie, że Twoja osobista sytuacja w Chinach jest taka, że ​​jeśli uzyskasz pozwolenie na wjazd, będziesz przestrzegać wszystkich warunków związanych z takim urlopem i że opuścisz Zjednoczone Królestwo po zakończeniu proponowanej wizyty. We wniosku stwierdzasz, że jesteś bezrobotny. Dlatego uważam, że nie wykazałeś, w jaki sposób wspierasz się finansowo.

W świetle powyższego nie jestem zadowolony z twoich osobistych i finansowych okoliczności, jak twierdzono, i że fundusze, które podajesz, są dla ciebie prawdziwe. Nie jestem zadowolony, że jesteś prawdziwym gościem i opuści Wielką Brytanię pod koniec wizyty; oraz że masz wystarczające środki na pokrycie kosztów pobytu w Wielkiej Brytanii bez pracy lub dostępu do funduszy publicznych. Wniosek o wizę wizową został odrzucony zgodnie z paragrafem V4.2 (a), (c) i (e).

Nie rozumiem powodu odmowy.

1. Nie mieszkam w Chinach! Podróżowałem do Chin tylko raz jako turysta przez 3 dni w 2007 roku. Wizy i kotlety imigracyjne są w paszporcie, który przedłożyłem.

2. Od 21 lat mieszkam w Singapurze i posiadam ważny stały pobyt. Moje aktualne zezwolenie na wjazd jest ważne do 2021 r. Przedłożyłem kopie mojej karty identyfikacyjnej w Singapurze, a także kopię ważnego zezwolenia na wjazd. Szczerze nie rozumiem, dlaczego oficer uważa, że ​​mieszkam w Chinach!

3. Oficer stwierdził również, że zgodnie z V4.2 (a), (c) i (e) mój wpis został odrzucony.

za. V4.2 (a) stwierdza: „opuści Zjednoczone Królestwo pod koniec wizyty; i ”- zarezerwowałem i zapłaciłem za podróż pociągiem z Londynu do Belgii (Bruksela) w dniu 26 czerwca, a dowód rezerwacji został przesłany - nie tylko, że zapłaciłem również za podróż pociągiem z Brukseli do Paryża, Paryża do Wenecji, Wenecji do Florencji , Florencja do Rzymu i wreszcie Rzym do Chennai (Indie) - Zaskakuje mnie to, że nawet po złożeniu wszystkich niezbędnych rezerwacji podróży płatnych oficer pomyślałby, że nie opuszczę Wielkiej Brytanii. Co jeszcze muszę złożyć, aby udowodnić, że opuszczę Zjednoczone Królestwo po planowanym 5-dniowym pobycie?

b. V4.2 (c) „naprawdę szuka wpisu w celu dozwolonym przez trasy dla odwiedzających (są one wymienione w dodatkach 3, 4 i 5); i ”- Moim jedynym zamiarem odwiedzenia Londynu jest zobaczenie zabytków i podałem wszystkie miejsca, które zamierzałem odwiedzić. - Podałem również rezerwację Airbnb zakwaterowania w Londynie, która również jest w pełni opłacona! - Co jeszcze muszę złożyć, aby udowodnić, że odwiedzę miejsca turystyczne?

do. V4.2 (e) „musi posiadać wystarczające środki na pokrycie wszystkich uzasadnionych kosztów związanych z ich wizytą bez pracy lub dostępu do funduszy publicznych. Obejmuje to koszt podróży powrotnej lub dalszej, wszelkie koszty związane z osobami pozostającymi na utrzymaniu oraz koszty planowanych działań, takich jak prywatne leczenie. ” - Uważam, że przesłane przeze mnie wyciągi bankowe miały więcej niż wystarczające środki na pokrycie kosztów mojej podróży. Dokładniej mówiąc, miał on 18 000 dolarów singapurskich, co odpowiada 10 000 funtów. - Na moim wyciągu bankowym było wiele transakcji, ponieważ ja i mój mąż udostępniamy konto, mimo że jest ono pod moim imieniem. Co miesiąc wpłaca 2500 dolarów singapurskich na moje konto i wspólnie wykorzystujemy pieniądze. Dodatkowo czynsz, który otrzymujemy co miesiąc z naszej nieruchomości, zostanie również zdeponowany na moim koncie. Dlatego chociaż jestem bezrobotny (żona domu), oszczędności na moim koncie stale rosną. Nie wiem, jak to udowodnić. - Było też wiele przelewów między moim kontem a kontem mojej matki, pożyczaliśmy jej pieniądze, ilekroć potrzebowała pieniędzy, i uzgodniono, że spłaci w czerwcu 2017 r., Który jest miesiącem naszej podróży. - Oprócz tego zapłaciliśmy już za nasze bilety lotnicze, podróż pociągiem przez całą podróż oraz zakwaterowanie opłacone i przesłane. - Nawet złożyłem swoje ubezpieczenie podróżne. - Ponownie nie rozumiem, co jeszcze muszę przesłać! pożyczaliśmy jej pieniądze za każdym razem, gdy potrzebowała pieniędzy, i uzgodniono, że spłaci je w czerwcu 2017 r., czyli w miesiącu naszej podróży. - Oprócz tego zapłaciliśmy już za nasze bilety lotnicze, podróż pociągiem przez całą podróż oraz zakwaterowanie opłacone i przesłane. - Nawet złożyłem swoje ubezpieczenie podróżne. - Ponownie nie rozumiem, co jeszcze muszę przesłać! pożyczaliśmy jej pieniądze za każdym razem, gdy potrzebowała pieniędzy, i uzgodniono, że spłaci je w czerwcu 2017 r., czyli w miesiącu naszej podróży. - Oprócz tego zapłaciliśmy już za nasze bilety lotnicze, podróż pociągiem przez całą podróż oraz zakwaterowanie opłacone i przesłane. - Nawet złożyłem swoje ubezpieczenie podróżne. - Ponownie nie rozumiem, co jeszcze muszę przesłać!

Obecnie brakuje mi czasu, ponieważ muszę złożyć wniosek o wizę Schengen, która została zaplanowana na 18 maja 2017 r. Opuszczę Singapur 1 czerwca i będę podróżować do Indii. Bierzemy udział w weselu, weselu, a także w ociepleniu domu różnych członków rodziny, a następnie wyruszamy w trasę po Europie.

Teraz wszystko jest zagrożone, ponieważ do tej pory wydaliśmy 5000 dolarów singapurskich na wszystkie rezerwacje! Jest za późno, aby cokolwiek anulować. Opuszczenie Londynu i zmiana biletów lotniczych kosztowałoby mnie więcej pieniędzy! Stracę 1000 $, czyli dużo pieniędzy. Proszę zasugerować, co powinienem zrobić. Panikuję, ponieważ muszę opuścić wizę UK i Schengen przed wyjazdem z Singapuru. Złożenie wniosku z Indii będzie trudne, ponieważ nie mieszkamy w pobliżu żadnego miasta, które przetwarza wizy i będziemy musieli przegapić funkcje rodzinne.

Poważnie myślę, że były niesprawiedliwe, ponieważ jestem bezrobotny i nieostrożny w rozpatrywaniu wniosku. Znów nie mieszkam w Chinach! Co Chiny mają wspólnego z aplikacją ?!

To był wniosek online, a potem poszedłem do VFS UK, aby złożyć wszystkie dokumenty.

AKTUALIZACJA:

Skontaktowałem się z ambasadą Wielkiej Brytanii w Singapurze za pośrednictwem Facebooka zaraz po opublikowaniu powyższej wiadomości w ramach wymiany stosów. Moja frustracja była oczywista w przesłanej przeze mnie wiadomości, której natychmiast żałowałem. Nie miałem nadziei, że odpowiedzą na wiadomość na Facebooku, więc skontaktowałem się z UKVI, używając numeru telefonu podanego na oficjalnej stronie internetowej, powiedziałem oficerowi, że wydaje się, że to pomyłka, ponieważ nie mieszkam w Chinach. Oficer zgodził się na natychmiastowe zwiększenie mojej odmowy podania.

Wysłał e-mail z prośbą o przesłanie moich danych, takich jak imię i nazwisko, numer paszportu, numer GWF itp. Więc wysłałem wiele e-maili (formularz e-mail na stronie UKVI z ograniczeniem do 500 znaków) wyjaśniających sytuację. Wrócił do mnie, że moja sprawa została przekazana właściwemu oficerowi.

W poniedziałek otrzymałem wiadomość od FB z ambasady Wielkiej Brytanii w Singapurze, w której informują, że badają sprawę, i powinienem się z tobą skontaktować za 5 dni. Tego samego dnia otrzymałem e-mail od Manili, że wystąpił błąd i unieważniają odmowę.

Poszedłem do VFS UK i przedłożyłem paszport. Powiedzieli, że zostanie zwrócony z wizą brytyjską za 3 do 5 dni roboczych. Więc teraz czekam na ich telefon.

Jeszcze raz dziękuję za zapewnienie wglądu, kiedy go potrzebowałem.

AKTUALIZACJA:

VFS UK Singapore nie zadzwonił do mnie tak, jak obiecano. To był dzień 5, a następnego dnia miałem umówione spotkanie w Schengen i bez paszportu nie będę w stanie przedstawić moich dokumentów do rozpatrzenia w sprawie wizy. Więc nie miałem wyboru, musiałem osobiście odwiedzić centrum składania wniosków wizowych bez uprzedniej wizyty.

Ochrona nie wpuściła mnie zgodnie z oczekiwaniami i poprosił, żebym poczekał, aż oficer wyjdzie z biura na przerwę. : / Na szczęście dla mnie ktoś wyszedł z biura na przerwę w toalecie i wyjaśniłem moją sytuację. Otrzymałem numer zapytania do kolejki, a personel kasowy natychmiast dał mi paszport.

Powiedziała, że ​​zadzwonili do mnie w dniu 4 i że nie odbieram telefonu. ALE nie dostałem żadnych telefonów! Pokazałem im nawet moją listę nieodebranych połączeń i nie było żadnych połączeń z VFS UK! Nie mieli odpowiedzi. Westchnienie.

Wziąłem mój paszport i miał długo oczekiwaną wizę brytyjską!

Jakim koszmarem było to doświadczenie!

To nie duplikat :( wygląda to legalnie
Gayot Fow

Esh, czy twój wniosek został złożony za pośrednictwem doradcy wizowego lub biura podróży?

Esz

@GayotFow potwierdził i cofnął ty
Giorgio

Przepraszamy za utratę, ale nigdy nie rezerwuj i nie płać za bilety lotnicze do obcego kraju bez wcześniejszej wizy, chyba że wygodnie odpisujesz cenę biletu w przypadku odrzucenia Twojego wniosku.
użytkownik 56513

Odpowiedzi:

W oparciu o dostarczone przez Ciebie skany i domysły z mojej strony prowadzą do wniosku, że post z Manili wysłał Ci stronę 1 odmowy innej osoby i (prawdopodobnie) stronę 2 własnej lub nawet stronę 2 odmowy innej osoby.

• Manila (wskazana na górze strony 1) odpowiada za przetwarzanie wniosków złożonych w Singapurze; wnioski złożone w Chinach trafiają do Pekinu lub Szanghaju (z wyjątkiem Tajwanu i Hongkongu). Nie jest więc jasne, co robiła Manila z chińskim wnioskodawcą, chyba że został on przedłożony przez obywatela chińskiego mieszkającego za granicą (w takim przypadku cały akapit nie ma sensu).
  • W odmowie brakuje akapitu, który powinien był przejść między ostatnim akapitem na stronie 1 a pierwszym akapitem na stronie 2. Oznacza to, że przeszli od preambuły do ​​zakończenia bez dyskusji w środku! To stanowi główne uzasadnienie mojej „domysły”.
  • Co ciekawe, w odmowie brakuje ostatecznego ostrzeżenia dotyczącego „wszelkich przyszłych zastosowań ...” Zamiast tego jest dziwny akapit końcowy poza sekwencją „… dlatego mam…”. Co ciekawe, obca konstrukcja „ … odpowiedniego paragrafu [sic] brytyjskich przepisów imigracyjnych ”. Nie popełniają takich błędów gramatycznych i albo mówią „brytyjskie reguły imigracyjne” lub „imigracyjne reguły”, a nie „brytyjskie reguły imigracyjne”.

Stąd moje przypuszczenie, że w skrzynce pocztowej doszło do pomyłki i rażącego zepsucia składu. Napisałeś, że nie korzystałeś z usług innej firmy, więc możemy „ostrożnie” wyeliminować operatora oszustwa.

W tym momencie masz dwie możliwości ...

1. Prześlij nową aplikację, która zawiera powiadomienie o odmowie i wyjaśnia, w jaki sposób nastąpił wyraźny i oczywisty błąd;
  2. Spróbuj wysłać im wszystko bez nowej aplikacji i mam nadzieję, że zauważą, co się stało.

Możesz wydrukować tę odpowiedź i dołączyć ją, jeśli uważasz, że to pomoże. Żadne z tych podejść nie jest gwarantowane, mogą zdecydować się odrzucić Twoje zgłoszenie i zlokalizować powiadomienie o odmowie, które powinieneś otrzymać i wysłać je do Ciebie. Opcja 1 jest niezmiennie szybsza. Opcja 2 wiąże się z większym ryzykiem na kilku frontach, ale wybór należy do ciebie i nie wiemy, który jest najlepszy, nie znając wielu szczegółów.

Osobista wskazówka: przede wszystkim unikaj ich podpalenia lub przejawów rozdrażnienia. Unikaj wskazywania palcami lub cokolwiek, co mogłoby spowodować ich cofnięcie. Są inteligentnymi, dobrze wykształconymi profesjonalistami, którzy potrafią rozpoznać błąd i przeprowadzić go przez system. Jeśli zdecydujesz się na nową aplikację (moja osobista rekomendacja) i dodasz powiadomienie o odmowie, prawdopodobnie zrobią to jako „bezpłatną” aplikację i odpowiednio zasilą twoje konto. Obrażanie ich może przynieść ten sam rezultat, ale po co ryzykować. Najlepsze wyniki pojawiają się, gdy Twój tekst jest bardzo higieniczny, po raz kolejny nie otrzymujesz kopii zapasowej .

@Esh, dzięki uprzejmości za pomoc i wgląd oferowane przez GayotFow, czy możesz zaakceptować odpowiedź, naciskając znak podziałki, proszę?
Giorgio
Korzystając z naszej strony potwierdzasz, że przeczytałeś(-aś) i rozumiesz nasze zasady używania plików cookie i zasady ochrony prywatności.
Licensed under cc by-sa 3.0 with attribution required.