Najtańszy sezon na wyjazd do Południowej Afryki z Ameryki Północnej

Jaki jest najtańszy sezon / miesiące na wizytę w Południowej Afryce z Ameryki Północnej?
Jak najlepiej wykorzystać oferty „poza sezonem”?

Patrząc na South African Airlines, letnie loty (czerwiec - sierpień) wydają się najwyższe Lot SAA „promocje”

ALE ceny hoteli i domków w Afryce Południowej wydają się najniższe w tym samym okresie, co „zima” w Afryce Południowej.

Podróżowanie w innych porach roku, kiedy koszty lotu są tańsze, oznacza, że ​​ceny zakwaterowania są wyższe.

więc musisz powiedzieć, czy korzystasz z drogich hoteli, pensjonatów czy jesteś zadowolony z hosteli. Są też takie rzeczy, jak restauracja, wynajem samochodu, wycieczki itp., Wszystko to wpływa na cenę wycieczki. Jeśli mógłbyś dokładnie wyjaśnić, do jakich terminów się odwołujesz, kiedy wspominasz o „najtańszym”, byłoby to pomocne w zachęcaniu innych do odpowiedzi na pytanie.
Mark Mayo

@MarkMayo - Rozumiem, że przy budżetowaniu należy wziąć pod uwagę wiele czynników. Nie szukam specjalnie najtańszej trasy, ale ogólny przewodnik, jak najlepiej skorzystać z niskich cen w sezonie. Interesujące jest to, że wspominasz o trasach, ponieważ nie widziałem sezonowych cen wycieczek - wydają się one być takie same przez cały rok i zastanawiam się, czy faktycznie może być tańszy od czerwca do sierpnia, ale musisz wiedzieć, aby zapytać. Tego rodzaju informacji mi brakuje.
nmc

Pewnie. Sądząc po twojej odpowiedzi, jesteś w stanie po trasach koncertowych? Nie jestem pewien, czy się różnią, ale widziałem, że różnią się w innych krajach (na przykład w Chorwacji, Egipcie), więc załóżmy, że mogą. Tak, odpowiem tak dużo, jak potrafię, a ty możesz dać mi znać, jak to jest pomocne.
Mark Mayo

Leciałem bezpośrednio z Nowego Jorku do Johannesburga w nieco ponad 900 $ w obie strony w marcu (South South Airways). To był jesień w Południowej Afryce, który jest najwyraźniej niskim punktem turystyki, i pogoda była niesamowita (70-80 F w ciągu dnia, 50-60 F w nocy, a nie kropla deszczu). Najlepszym sposobem na skorzystanie z niskich cen jest wczesne wyszukanie (wydaje mi się, że bilety kupiłem ~ 4 miesiące wcześniej) i kupienie najtańszej klasy (tj. Bezzwrotnej klasy ekonomicznej).
Laura,

Odpowiedzi:

Chociaż może nie być to dokładnie to, o co pytasz, uważam, że jest to prawidłowa odpowiedź, a NIE jest to możliwe w zimie. Jest powód, dla którego tak to wycenia.

Zakładam, że jedziesz do Południowej Afryki z jednego lub kilku powodów: wielka gra, sceneria, kultura. Jako osoba tam urodzona mogę gorąco polecić turystom.

Teraz wróciłem również jako turysta, więc mogę opowiedzieć obie strony historii. Nie musisz być bardzo pewny swoich umiejętności podróżowania - nie pierwszy raz zabrałem czterech przyjaciół z powrotem, a my znaleźliśmy sposoby na zaradność i obniżenie kosztów.

Jak już wspomniałeś, starasz się jak najlepiej wykorzystać ceny, weź pod uwagę, że poza sezonem ceny są niższe, tak, ale jest powód - jest zimniej, mniej zwierząt itp. Jednak w upalne lato będziesz walczą też o zwierzęta - schronią się pod drzewami i tym podobne. Zimą masz również mniej godzin dziennych.

Moja sugestia, a zrobiłem to sam, to połączenie mostów i uzyskanie najlepszego z obu światów - wybierz się jesienią lub wiosną. Pojechaliśmy na miesiąc w marcu / kwietniu, a ja wróciłem z członkiem rodziny innym razem we wrześniu - więc jesienią, a potem wiosną, i był to doskonały czas na wyjazd. Hotele nie były pełne, więc wciąż były oferty specjalne i oferty do negocjacji. Często będą się pochylać do tyłu, jeśli powiesz, skąd jesteś. Jeden z hoteli w Durbanie brzmiał: „Jesteście facetami z Nowej Zelandii!” w dniu przyjazdu, jak wysłaliśmy e-mailem do rezerwacji. To była przyjemność być tak mile widzianym. Nie dostaniesz tego (cóż, możesz, ale jest mniej prawdopodobne) w sezonie.

Jestem pewien, że wiesz, że maksymalne wykorzystanie kosztów nie polega na uzyskaniu najniższego dolara, ale na uzyskaniu najlepszej wartości. Oznaczało to również, że w parkach gier było o kilka mniej turystów. W górach. Na plażach. A jednak wciąż było wystarczająco ciepło, aby cieszyć się słońcem, nie był to także pora deszczowa (mieliśmy dokładnie 2,5 dnia deszczu - z czego 2 niestety były w Durbanie).

Teraz na szczęście mamy też inne pytania o RPA :) Najwyraźniej już patrzysz na loty. To największy koszt, a kiedy już wiesz, kiedy idziesz, zapytaj tutaj ponownie (szczególnie w pokoju rozmów), ponieważ niektórzy z nas są dumni z bicia cen, które ludzie znajdują. (jesteśmy tacy dziwni).

Następnie możesz spojrzeć na wypożyczenie samochodu. Czy powinieneś zarezerwować z zewnątrz, czy poczekać, aż tam dotrzesz? Mamy na to odpowiedź . W dzisiejszych czasach witryny takie jak kajak lub inne witryny z wieloma wyszukiwarkami oferują tak dobre oferty, że możesz bezpiecznie rezerwować z wyprzedzeniem, ale nie ma nic złego w wysyłaniu wiadomości e-mail do kilku lokalnych agencji wynajmu i sprawdzaniu, czy udzielą zniżki, lub większy samochód, zwłaszcza jeśli nie jest to szczyt sezonu.

Plan podróży. Nie jestem pewien, o co ci chodzi, ale jakiś czas temu mieliśmy pytanie dotyczące możliwego dwutygodniowego planu podróży . Byłem wtedy w pracy, więc napisałem pełną odpowiedź z linkami - mam nadzieję, że niektóre z nich mogą się przydać.

Wycieczki po winach? Przeprowadziliśmy również badania nad tym i znaleźliśmy jedne z najlepszych kontaktów. Niektórzy użytkownicy tutaj byli w winnicach i pisali o nich .

Inna osoba zapytała o wyjazd w styczniu i rezerwację z wyprzedzeniem . To jak każde inne miejsce - zarezerwuj z wyprzedzeniem, jeśli wiesz, gdzie będziesz. Mówiąc to, rezerwowaliśmy domy gościnne, kiedy poszliśmy, a obecnie podróżuję po schronisku, co byłoby o wiele prostsze, zakładam. Ale wtedy rezerwowałem dla pięciu osób, więc chciałem się upewnić, że wszystko dobrze.

Kolejną rzeczą wartą uwagi są ferie szkolne. Wakacje w Gauteng (prowansja) zwykle powodują ogromne natężenie ruchu w Natal - szczególnie na N3. Durban jest opanowany przez wczasowiczów z Gauteng. Najlepiej mieć to na uwadze, jeśli chcesz spędzić relaksujący czas na plaży. Zwykle dzieje się tak również wtedy, gdy ceny również rosną. Tak naprawdę, aby zmaksymalizować korzyści, spróbuj spędzić czas, który nie jest szczytem sezonu, nie jest całkowicie poza sezonem i nie w czasie świąt Gauteng;)

Podczas gdy większość wyszukiwarek obsługujących wiele linii lotniczych znajdzie South African Airways, niekoniecznie znajdą ComAir lub inne mniejsze. Zajrzyj na tę stronę wikitravel dotyczącą podróży lotniczych w Afryce Południowej. Nie tylko da ci kilka mniejszych linii lotniczych, z którymi możesz latać (ComAir jest w porządku, nie mogę ręczyć za inne, ale to tylko kilka godzin lotu gdziekolwiek), ale także wymienia wypożyczalnie samochodów w celu porównania cen z .

Jeśli jeździsz samochodem, pamiętaj, że znajduje się po lewej stronie drogi, a chociaż ograniczenie prędkości wynosi 120 km / h, jeśli to zrobisz, zostaniesz pokonany i przejedziesz - większość podróżuje około 140 km / h. Istnieje powód, dla którego opłaty drogowe są bardzo wysokie. Nie martw się o jazdę po lewej stronie - jeśli obecnie jeździsz w Ameryce Północnej, nie jest zbyt trudno nauczyć się go używać w inny sposób - musiałem to zrobić przyjeżdżając tutaj do Kanady :)

Mam nadzieję, że to pomoże. Dodaj dowolne pytania do swojego pytania (edytuj je) i zawsze mogę edytować swoją odpowiedź, aby pomóc.

Jeszcze raz dziękuję za wyczerpujące wyjaśnienie. Niestety i tak mogę skończyć w czerwcu i sierpniu, ponieważ zimy SA są łagodne, a może nawet przyjemne, jeśli nie pada w porównaniu z zimami kanadyjskimi. Nie wiem, czy mogę poczekać do września, ponieważ jest zbyt wiele innych miejsc, które chcę odwiedzić, zwłaszcza, że ​​robi się tu zimno.
nmc

Dobrze. Nadal jest w porządku - zimą latem, gdybym miał wybór - lata mogą być bardzo gorące. Obecnie jest cieplej niż w Ontario;) Mam nadzieję, że pozostałe informacje będą nadal przydatne i istotne.
Mark Mayo

W miesiącach zimowych większość szkół ma trzy tygodnie wolnego. Zazwyczaj rodzice, którzy muszą jechać na wakacje, chcą jechać, ponieważ wtedy najłatwiej jest zabrać ze sobą dzieci.

To sprawia, że ​​jest to prawie szczyt sezonu dla wszystkich wakacyjnych miejsc. Z tego powodu starałbym się unikać czerwca i pierwszych dwóch tygodni sierpnia.

Dzieci mają także ostatnie dwa lub trzy tygodnie wolnego w grudniu, ale Republika Południowej Afryki jest krajem w przeważającej mierze chrześcijańskim, tym razem spędzając więcej czasu z rodziną i rodziną niż w eleganckich kurortach wakacyjnych.

Podróżowaliśmy do Południowej Afryki, Zimbabwe i Botswany dopiero w maju. W SA byliśmy w Kruger i Kapsztadzie, na północy wokół Vic i Chobe. Pogoda była idealna, ładna i ciepła w dzień, może lekka kurtka w nocy. Żadnych komarów !! To znaczy, na pewno potrzebujesz kurtki, aby wyjść o 0: ciemności: 30, aby przejechać przez Bramę Orpen w Kruger. Chcesz wrócić do „wiosny”, bo jesień była cholernie piękna. Z Kanady taryfy lotnicze tak naprawdę nie zmieniają się z roku na rok, a moje badania dotyczące kolejnej podróży do Afryki nie są w stanie znaleźć dużej różnicy w kosztach dysków lub lokali.

Polecam podróż do Afryki Południowej w sezonie zimowym. Głównie dlatego, że ceny hoteli, pensjonatów, domków i lotów są znacznie tańsze. Jak również o krótszych liniach lol. Niektóre wady to takie, że gry nie są tak przyjemne, ponieważ pogoda oczywiście wpływa na zwierzęta. Ale jeśli wolisz szczyt sezonu, musisz poczekać do około sierpnia. Byłoby to prawdopodobnie lepsze doświadczenie, ale wakacje zdecydowanie byłyby znacznie droższe. Proponuję sprawdzić - rezerwacje Fly Safair lub witryny wiki, jak ktoś już zasugerował, oraz zakwaterowanie w Air BnB, pensjonacie lub hotelu. Ale domy gościnne pozwolą ci spotkać więcej ludzi. Zwykle mają jakieś przyzwoite miejsca. Sugeruje jednak planowanie podróży z dużym wyprzedzeniem.

Korzystając z naszej strony potwierdzasz, że przeczytałeś(-aś) i rozumiesz nasze zasady używania plików cookie i zasady ochrony prywatności.
Licensed under cc by-sa 3.0 with attribution required.