Wymagania ACA w przypadku podróży dłuższej niż 330 dni [zamknięte]


5

Moja żona i ja jesteśmy obywatelami USA i planujemy rzucić pracę i odbyć roczną podróż dookoła świata od września. Oznacza to, że nie będziemy mieć ubezpieczenia zdrowotnego ACA przez 4 miesiące w 2016 roku.

Zgodnie z IRS ( https://www.irs.gov/affordable-care-act/indiduals-and-families/questions-and-answers-on-the-ind Individual-shared-responsibility- provision ), jeśli podróżujesz za granicę ponad 330 dni powinno być w porządku:

Jednak obywatele USA, którzy fizycznie przebywają w obcym kraju lub krajach przez co najmniej 330 pełnych dni w dowolnym okresie 12 kolejnych miesięcy, są zwolnieni z indywidualnej płatności z tytułu wspólnej odpowiedzialności za każdy miesiąc w roku podatkowym, który jest objęty tym 12- okres miesiąca.

Chociaż kiedy będę musiał złożyć podatki na 2016 r., Będziemy w połowie tych 330 dni. Czy ktoś wie jak to będzie działać? Czy będę musiał zapłacić karę za 2016 r.? Czy odzyskam to w 2017 roku, czy po prostu będę musiał to zjeść? Czy można powiedzieć, że jesteśmy obecnie za granicą i planujemy zostać na> 330 dni?


Głosuję za zamknięciem tego pytania jako nie na temat, ponieważ to pytanie dotyczy amerykańskiego systemu podatkowego
— Aleks G

2
Głosuję za pozostawieniem tego pytania otwartego, ponieważ dotyczy ono kwestii podatkowych obywateli amerykańskich związanych z podróżowaniem.
— mts


2
@mts Głosuję za jego zamknięciem, ponieważ dotyczy implikacji podatkowych opuszczenia USA na długi czas. Pytanie dotyczy wyłącznie podatków i wcale nie zależy od szczegółów podróży, z wyjątkiem tego, że odbywa się ona poza USA. Mamy pytania na temat podatków i ekspatriantów dotyczące finansów osobistych i pieniędzy, a także pytania dotyczące podróży długoterminowych.
— David Richerby,

2
@mts Nie czuję się zbyt mocno na pytanie o podróże długoterminowe kontra emigranci, choć może warto byłoby podnieść meta, jeśli jeszcze nie było.
— David Richerby,

Odpowiedzi:


2

Nie wiem, jak to działa dla ACA, ale nie wiem, jak to działa na zwolnienia uzyskanego dochodu, a ja jadę do odgadnięcia zasada jest taka sama. IRS zalecił uzyskanie rozszerzenia do pliku, płacąc za ten formularz to, co według Ciebie winien (jeśli w ogóle), z 15 kwietnia. Istnieje teraz specjalny formularz 2350 dla dokładnie tej sprawy i wybierasz datę rozszerzenia, która działa dla 330 zasada dni.


To by zadziałało. Przedłużyć do października, więc do tego czasu będziemy mieć ponad 330. Myślę, że powinniśmy otrzymać zwrot pieniędzy.
— GapYear
Korzystając z naszej strony potwierdzasz, że przeczytałeś(-aś) i rozumiesz nasze zasady używania plików cookie i zasady ochrony prywatności.
Licensed under cc by-sa 3.0 with attribution required.