Przechowywanie bagażu w centrum Toronto

W lipcu podróżuję z rodziną do Toronto w Kanadzie. Przybędziemy około 1 w nocy i planujemy odpocząć do około 9 rano na lotnisku, a następnie pojechać do centrum.

Jednak miejsce, w którym się zatrzymamy podczas wakacji, ma rodzaj późnego zameldowania o godzinie 17.00. Chcielibyśmy porzucić bagaż w ciągu dnia i odebrać go, zanim sprawdzimy zakwaterowanie.

Czy w centrum Toronto jest przechowalnia bagażu lub przechowalnia bagażu w rozsądnym przedziale cenowym za przechowywanie jednego dnia?

W zależności od rodzaju zakwaterowania, w którym się zatrzymujesz, mogą z przyjemnością zdjąć z Ciebie bagaż, nawet jeśli nie możesz się jeszcze odprawić. (Większość hoteli tak, jak opiekują się bagażami tych, którzy już się wymeldowali)
CMaster

Zatrzymujemy się w AirBnB, ale gospodarz nie odpowiedział, czy możemy zostawić bagaż przed odprawą. Pytam więc na wypadek, gdyby nie chcieli.
Ron Lau,

Jednym z niefortunnych skutków ubocznych modelu biznesowego AirBnB jest często brak „personelu” na miejscu, który poradziłby sobie z tego rodzaju wyjątkami.
cdkMoose

Czy hotel nie byłby w stanie przechowywać bagażu przed odprawą? Nie zaszkodzi zapytać ...
Kay

Odpowiedzi:

Bagaż można przechowywać w terminalu autobusowym w Toronto, czyli na dworcu autobusowym. Nadal mają tam schowki na bagaż ostatnim razem, kiedy tam byłem (wiosna 2015).

Szafki bagażowe Toronto Coach Terminal
Źródło: Yelp

W końcu nie korzystałem z szafki, ale po przejściu poszedłem do terminala. Do terminalu można dojechać tramwajem, w odległości spaceru (około 15 minut, jeśli nosisz bagaż) od stacji St. Patrick i podziemnego tunelu pieszego PATH. Zwróć uwagę, że szafki były postarzone i wiele z nich ma zepsute zamki. Kiedy wieczorem tu byłem, prawie wszystkie szafki były zajęte.
Ron Lau,

Międzykontynentalny hotel obok Union Station będzie przechowywać bagaż dla osób niebędących gośćmi za 3 USD za sztukę [ed .: 5 USD od czerwca 2018 r., Tylko gotówka]. Wiem, że nie będzie to zbytnio przydatne dla oryginalnego plakatu, ale mam nadzieję, że będzie przydatne dla każdego Googlesa w przyszłości.

Królewska szatnia muzeum w Ontario przyjmuje bagaż.
Będzie to kosztować pięć dolarów, o ile muzeum będzie otwarte.

Czy szatnia muzealna przyjmuje pełną ilość bagażu wakacyjnego i czy pozwalają na pozostawienie swoich rzeczy tam, kiedy opuszczasz muzeum, czy tylko tak długo, jak jesteś w nim?
Willeke

Istnieje przenośna firma magazynująca, która obsługuje centrum Toronto o nazwie BagsAway . Myślę, że są dość nowe (nie mogą wiele znaleźć w wyszukiwarce Google), ale korzystałem z nich, a personel wydawał się przyjazny i profesjonalny.

Odebrali mój bagaż z mojego Airbnb o 10 rano zgodnie z moją prośbą i dostarczyli go z powrotem do mojego Airbnb o 17:00, zanim udałem się na lotnisko. Cena nie była aż tak tania, 8 USD za pierwszą torbę i 5 USD za dodatkowe torby. Nie mogłem znaleźć innych opcji przechowywania bagażu, które byłyby wystarczająco wygodne w użyciu. Obsługa była świetna i pozwoliła mi cieszyć się ostatnim dniem w Toronto.

Zarezerwowaliśmy i zapłaciliśmy za Bagaway do przechowywania bagażu w Toronto na kilka miesięcy przed podróżą tylko po to, aby otrzymać telefon 48 godzin wcześniej, mówiąc, że nie możemy nam pomóc, zwrot pieniędzy w toku
Kay

W centrum miasta hotel InterContinental Toronto Centre (225 Front Street West) przechowuje torby za 3 USD dziennie. Bonus: znajduje się obok Union Station, która ma bezpośredni pociąg na lotnisko.

Komentując, że w imieniu nik0lla , który nie miał wystarczającej reputacji, aby skomentować: InterContinental Toronto Centre Hotel „zrobi bagaż tylko dla gości (wezwanych w celu potwierdzenia).
gmauch

Bagaż można przechowywać na dworcu autobusowym w Toronto (terminal odlotów) przez 24 godziny. Nie możesz jednak powiedzieć, kiedy te 24 godziny się rozpoczęły lub zakończyły. Automaty do tokenów pobierają tylko 5 USD. W jednej szafce możesz zmieścić dwa plecaki. Jeśli twój token utknął w szafce, spróbuj znaleźć ochroniarza, który będzie mógł go wyjąć bez kupowania nowego. (Czerwiec 2018)

szafki w dworcu autobusowym greycoach w centrum Toronto są dokładnie dostosowane do 24 godzin. bagaż zostanie w razie potrzeby usunięty przez personel. nie możesz odzyskać bagażu, gdy skończy się czas, dopóki nie zapłacisz za każdą spóźnioną minutę.

ponadto nikt nigdy nie jest w stanie powiedzieć, ile pozostało czasu.

Korzystając z naszej strony potwierdzasz, że przeczytałeś(-aś) i rozumiesz nasze zasady używania plików cookie i zasady ochrony prywatności.
Licensed under cc by-sa 3.0 with attribution required.