Lista sztuki ulicznej w George Town (Penang)

Niedługo jadę do Penang i na mojej liście rzeczy do zobaczenia znajdują się tam malowidła ścienne. Zawsze widzę wiele zdjęć street artu (takich jak ten poniżej) i chcę mieć pewność, że zobaczę ich jak najwięcej.

Street Art w jednym z pomostów klanowych ( źródło obrazu )

Broszurę znalazłem w biurze turystycznym Penang, ale wydaje się, że nie zawiera wielu malowideł ściennych, takich jak na przykład ta na powyższym zdjęciu. Znalazłem też na liście z linkami na mapach Google, jednak nie jest to zbyt przyjazne drukowanie.

Czy istnieje bardziej kompletna lista do wydruku lub mapa malowideł ściennych, które mogę zabrać ze sobą w podróż?

Odpowiedzi:

Wróciłem z Penang i chcę zgłosić, które zasoby były przydatne do znalezienia sztuki ulicznej w Penang.

Lokalnie dostępnych jest kilka map. Odebrałem jeden na lotnisku, tuż przed odprawą celną, ale widzieliśmy go również w hotelach i niektórych atrakcjach burmistrza. Najlepsza, którą znalazłem, wydawała się mapową wersją oficjalnej broszury dostępnej online. To było bardziej aktualne i obejmuje więcej murali.

Pamiętaj, że istnieje co najmniej jedna inna mapa, która jest mniej kompletna i służy jako reklama lokalnemu muzeum trickeye , więc uważaj, ponieważ niektóre dzieła sztuki na mapie znajdują się wewnątrz muzeum.

Ogólnie najbardziej kompletnym zasobem, jaki znaleźliśmy, była wciąż lista online na mapach Google . Wydrukowanie jest nieco niewygodne, ponieważ po wydrukowaniu lista obejmie większość strony jako legendę, więc wydrukowałem zrzuty ekranu mapy na poziomie powiększenia, w którym będą wyświetlane nazwy ulic. Pamiętaj, że mapa pokaże ci tylko, gdzie znajdują się murale, a nie jakie są (chyba że użyjesz go na telefonie lub tablecie), więc uznaliśmy, że warto odnieść je do oficjalnej mapy, aby uporządkować te, które my wiedziałem, że nie chcemy widzieć (bardziej interesowały nas malowane malowidła ścienne niż druciane rzeźby).

W sumie znalezienie sztuki ulicznej było łatwiejsze niż się spodziewaliśmy i zdecydowanie warte polowania. Można to łatwo zrobić samemu, bez wynajmu przewodnika lub czegoś takiego. Byłoby to bardzo trudne bez map, więc przygotuj swoją podróż. Pamiętaj również, że możesz nie być w stanie znaleźć wszystkich malowideł ściennych, które widziałeś w Internecie, ponieważ niektóre z nich (szczególnie te na pomostach) pogorszyły się nie do poznania.

Korzystając z naszej strony potwierdzasz, że przeczytałeś(-aś) i rozumiesz nasze zasady używania plików cookie i zasady ochrony prywatności.
Licensed under cc by-sa 3.0 with attribution required.