Jaki jest adres tego pensjonatu w Bułgarii?

Kilka tygodni temu podróżując z przyjaciółmi w Bułgarii zatrzymaliśmy się w pensjonacie starszej pani o imieniu Rosa, która po prostu zaczepiła nas i wsiadła do naszego samochodu, kiedy dotarliśmy do starego miasta Wielkie Tyrnowo.

Przeglądałem wszystkie miejsca noclegowe, w których przebywałem podczas mojej podróży, aby pomóc przyszłym podróżnikom, ale ponieważ Rosa powiedziała nam, gdzie jechać, a nie podążając za mapą, nie znam adresu ani nawet nazwy ulicy.

Być może ktoś, kto korzysta z tej witryny, tam został lub może znaleźć informacje w Internecie, wyszukując w języku bułgarskim lub innym języku.

Oto kilka szczegółów, które pomogą to zidentyfikować:

To zdjęcie mojego przyjaciela podążającego za Rosą na wzgórzu na ulicy z parkingu za kościołem. Miejsce Rosy jest wyżej po lewej stronie. Jestem prawie pewien, że to wejście do Rosy widać na zdjęciu tuż nad jej głową. Moi przyjaciele idący do pensjonatu Rosy

Czy możesz znaleźć adres lub przynajmniej ulicę, na której jest Rosa?

Dzięki twojej pomocy w tym pytaniu mogłem dodać Rosę do tripadvisor, więc teraz inni ludzie będą mogli go znaleźć, przejrzeć itp.

Być może powinniśmy wybrać whereami to where-am-i
VMAtm

Znalazłem tylko to zdjęcie

@VMAtm: Tak, to była pierwsza rzecz, którą znalazłem podczas poprzedniej polowania na Rosę, ale nie uwzględniłem jej, ponieważ nie wydaje się to wskazówką dla palącego pistoletu (-:
hippietrail

Lubię to! Niestety, raczej zajęty następnego dnia, ale jutro wieczorem zrobię to dobrze - uwielbiam poszukiwanie skarbów w ten sposób;)
Mark Mayo

@hippietrail właśnie widział raport o Rosie
Dirty-flow

Odpowiedzi:

Czy to nie ten ?

Adres to ul. „Mitropolit Panaret Rashev” 20 (ул. „Митрополит Панарет Рашев” 20). Oto pinezka na mapie .

Znalazłem to po twoim opisie, „chodząc” po ulicach z Google Street View. Urodziłem się i wychowałem w Wielkim Tyrnowie, dlatego jestem prawie pewien, że o tym domu rozmawiamy, chociaż nie znam go osobiście.

Minęło kilka lat, ale wydaje się słuszne. Ma nawet koreańskie graffito, które pamiętam: „민박” (minbak) oznacza rodzaj taniej gospody. Dziwi mnie, że nie wspomniałem o tym w swoim pytaniu (-:
hippietrail

Boże ... Twoje pytanie pochodzi z 2011 roku! : DI nawet tego nie zauważył. Mam nadzieję, że przyniosło to miłe wspomnienia. :)
Ralitsa Radeva

Adres kościoła, o którym mówisz, jest zaskakująco trudny do znalezienia - możesz uzyskać wszelkiego rodzaju pomocne wskazówki, ale nie wymaga to nazw ulic. Z tego, co mogłem znaleźć, współrzędne GPS to:

43.08208, 25.64125

Ulica nazywa się „ul. Mitropolit Panaret Rashev” (ул. Митрополит Панарет Рашев). Google wie, gdzie go znaleźć, chociaż nie wyświetla go na mapie.

Znajduje się naprzeciwko „Samovodska Charshiya” (Самоводската чаршия), głównej ulicy handlowej na starym mieście, gdzie znajduje się większość sklepów z rękodziełem.

Niestety, mimo moich wysiłków nie udało mi się znaleźć niczego w pensjonacie Rosy. Z twojego opisu wygląda to na bardzo niekomercyjną operację - w niektórych małych miejscowościach, które są atrakcją turystyczną, jest wiele osób, które oferują swoje domy gościom - zwykle spędzają czas na dworcach autobusowych lub w innych ważnych miejscach i pytają obcokrajowców jeśli szukają miejsca na nocleg.

Próbowałem różnych odmian nazwy w języku bułgarskim, ale niestety, bez skutku. Zaktualizuję tę odpowiedź, jeśli uda mi się znaleźć więcej szczegółów.

Cóż, to miejsce znajduje się we francuskim przewodniku turystycznym Le guide du routard i prawdopodobnie w niektórych innych, ale nie w żadnym z anglojęzycznych przewodników, takich jak Lonely Planet.
hippietrail

Na Lornetce Lornetce jest post o Rosie i jej miejscu .

Jest to nieco mylące, ponieważ mówi o dwóch adresach, pocztowym i „znalezionym”. Istnieje niewielka szansa, że ​​adres pocztowy jest miejscem, w którym Rosa mieszka poza pensjonatem. Drugi wydaje się mieć polską nazwę, a nie bułgarską i nie pasuje do żadnej nazwy ulicy na mapach obszaru, który mogę znaleźć:

Adres jest nieco trudny, ponieważ rząd zmienił nazwę ulicy bez zmiany znaków drogowych. Adres pocztowy to ulica Mitropolit Panaret Rashev (ул. Митрополит Панарет Рашев), w zasadzie w centrum starego miasta, z pięknym widokiem na tę piękną wioskę. Znaleziony adres to Stefan Denyew , który znajduje się tuż obok ulicy Gurko.

@mindcorrosive i ja pracowaliśmy nad tym w tym samym czasie i komunikowaliśmy się na czacie, przekazując sobie nawzajem nasze najnowsze opinie. Jestem pewien, że nie udało mi się go znaleźć bez jego pomocy, ale nie pamiętam, który konkretny krok doprowadził do wyszukiwania w Google przy trafieniu w Drzewo Cierni.

A oto przybliżona mapa Google z spaceru od parkingu przed kościołem do wejścia do Rosy.

Korzystając z naszej strony potwierdzasz, że przeczytałeś(-aś) i rozumiesz nasze zasady używania plików cookie i zasady ochrony prywatności.
Licensed under cc by-sa 3.0 with attribution required.