Czy jakieś wypożyczalnie samochodów zapewniają odbiór z Amtrak Union Station w LA?

Czy jakieś wypożyczalnie samochodów zapewniają odbiór z Amtrak Union Station w LA ? Przybędę o 21:00 z moim 5-letnim synem, więc wolałbym nie jechać metrem do LAX ani chodzić gdzieś.

Potrzebuję wypożyczenia „w jedną stronę”, ponieważ muszę zwrócić samochód w LAX.

Aktualizacja: zobacz moje komentarze do odpowiedzi Xpda. Zadzwoniłem także do Enterprise, mając nadzieję, że mnie odbiorą. Ale oni też są w stanie zaoferować samochód, jeśli pójdę do LAX. (Mogą odebrać tylko jeden, jeśli znajduje się w promieniu 10 mil od otwartego biura).

Myślę, że będę musiał znaleźć inny transport do naszego hotelu i zorganizować wynajem samochodu, który zostanie odebrany następnego dnia.

Aktualizacja nr 2: Witryna mojego hotelu podaje, że opłata za taksówkę z Union Station wynosi 75 USD. Auć. To prawdopodobnie o koszt wynajmu samochodu na 3 dni. Zastanawiam się teraz, czy nie przeciągnąć mojego biednego, zmęczonego syna do LAX.

Aktualizacja nr 3: W końcu pojechaliśmy taksówką do naszego hotelu (w Santa Monica), co było drogie, ale przynajmniej nie musiałem utrzymywać syna, nawet później, zabierając go do LAX. Następnego dnia wynajęliśmy samochód za pośrednictwem Enterprise, który miał konkurencyjne ceny i odebrał nas z hotelu.

Pamiętaj, że gdybyś potrzebował transportu publicznego z Union Station do LAX, autobus FlyAway byłby bardziej praktyczny niż metro. Jest to bezpośrednie, podczas gdy trzeba byłoby dostać 3 różne pociągi metra, a nawet wtedy autobus do LAX sam. Pamiętaj, 75 dolarów wydaje się trochę za taksówkę.
e100

Właśnie próbowałem tego samego - wynajmu samochodu na Union Station w LA z planowanym czasem przyjazdu 21:00 (południowe wybrzeże Starlight). Próbowałem Hertz, budżet, przedsiębiorstwo. Idę też z pustymi rękami. Odkąd jadę do San Clemente, weźmiemy 22.10.10 Surfliner, złapiemy taksówkę do hotelu i następnego ranka wynajmę samochód. Miejmy nadzieję, że Coast Starlight nie jest za późno!

W styczniu 2015 r. Zwróciliśmy samochód w LAX, dostaliśmy autobus do terminalu, a następnie pojechaliśmy autobusem do Union Station. Oprócz stresu związanego z jazdą do LAX (gdzie nigdy nie byliśmy) w ciemności, wszystko było w porządku.
gerrit

Odpowiedzi:

Hertz i Budget mają tam swoje biuro.

Niestety Hertz.com twierdzi, że ich biuro jest zamknięte o 21:00, a Budget.com mówi, że biuro jest otwarte od 7:00 do 17:00. Spróbuję do nich zadzwonić.
Daryl Spitzer

Budżet powiedział, że lotnisko jest moją jedyną opcją.

Biuro Hertza również jest zamykane o 17:00 i nie zapewniają tam również odbioru po godzinach.

Możesz spróbować zadzwonić do niektórych wypożyczalni, aby sprawdzić, czy mają tam jakieś usługi odbioru po 9:00. Powodzenia!
xpda

Zobacz moje aktualizacje mojego pytania. Nie wiem, do kogo jeszcze zadzwonić poza Enterprise.
Daryl Spitzer

Alternatywnym planem byłoby powstrzymanie od południowej Amtrak Starlight w Burbank. Zrozumiałem to i mogłem tu wyskoczyć, ale musiałem jechać aż do Union Station, ponieważ sprawdziłem moją torbę pod kątem Union St i znajdowała się w luku bagażowym pociągu. Oczekiwanie na moją sprawdzoną torbę zakończyło moją długą podróż o półtorej godziny dłużej, ale przynajmniej drugi koniec Czerwonej Linii znajduje się w dolnych korytarzach wewnątrz stacji Union.

Opuszczenie Amtrak w Burbank daje o wiele mniej tłumów i godzinę wcześniejszego przyjazdu, co może dać czas na odbiór samochodu na lotnisku w Burbank (znanym również jako lotnisko Bob Hope, lotnisko Burbank-Glendale-Pasadena lub lotnisko w Hollywood, Myślę, że to obecna nazwa. To samo miejsce.) Jesteś także bardzo blisko lotniska Van Nuys Muni, z którego wyskakują czarterowe / prywatne odrzutowce.

Niedaleko otwartych parkingów na drugim końcu lotniska znajdują się bardzo czyste, szybkie posiłki, takie jak Del Taco, otwarte 24 godziny na dobę. Marriott znajduje się po drugiej stronie ulicy od tego lotniska (nie można na nim chodzić z małym dzieckiem i bagażem).

Istnieje bezpłatny transfer z tego przystanku na lotnisko do stacji czerwonej linii NoHo, która łączy cię z tym metrem, a także z końcem kilku lokalnych i ekspresowych linii metra. (Lokalny autobus Burbank dla osób dojeżdżających do Warner Bros-Disney-Universal Studios-NBC jest również dostępny, ale tylko w dzień).

Numer telefonu do bezpłatnego transferu z lotniska na stację NoHo znajduje się na billboardach na lotnisku i w jego pobliżu. Postój taksówek znajduje się na ulicy, którą jest Lankershim Blvd, pomiędzy metrem Orange i terminalem Red Line.

Chociaż Metrolink ma również ten przystanek obok lotniska, nie kursuje on wieczorem. Najbezpieczniejszym transportem jest prawdopodobnie autobus Flyaway - zadzwoń z wyprzedzeniem w celu rezerwacji. Podsumowując, przystanek Burbank Amtrak ma więcej połączeń niż Union Station. Mam nadzieję, że to pomaga innym!

Korzystając z naszej strony potwierdzasz, że przeczytałeś(-aś) i rozumiesz nasze zasady używania plików cookie i zasady ochrony prywatności.
Licensed under cc by-sa 3.0 with attribution required.